God start på Ertetrimmen
Postet av Tistedalen FL den 19. apr 2015
Ertetrimmen startet opp på Ertehytta torsdag kveld.
Hele 129 kjøpte startnummer, og det ser da ut til at vi igjen går mot en god sesong.
Bare en gang i fjor var deltakelsen høyre, og nok engang dukket det opp nye fjes som aldri tidligere har vært med.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tistedalen FL
12 med på vårens siste Nærtur!
18.06.2026
HYGGELIG TUR I VENÅSMARKA
10.06.2026
Rulleskitreningen er i gang!
08.06.2026