Nykjørt løype i kveld, mandag!
Postet av Tistedalen FL den 19. feb 2024

Morten har mandag kveld kjørt løypemaskin i skianlegget og det er perfekte forhold for begge stilarter. Det blir kanskje også kjørt i morgen kveld, men etter det er alt mer uklart. Det skal bli mange varmegrader fra onsdag, og kommer det også regn i tillegg blir det neppe kjørt opp nytt. Det vil normalt være fullt mulig å gå på ski, selv om løypene da ikke er helt perfekte!

Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tistedalen FL
12 med på vårens siste Nærtur!
18.06.2026
HYGGELIG TUR I VENÅSMARKA
10.06.2026
Rulleskitreningen er i gang!
08.06.2026