Det er torsdag kjørt spor fra Ertehytta til Kula. Ertehytta er åpen torsdager og søndager!
Postet av Tistedalen FL den 4. jan 2024

Det er i dag kjørt spor Ertehytta, Siljedalen til Kula. Det er også preparert i skianlegget i kveld. Lysløypa ble kjørt i går onsdag!
Vi minner også om at Ertehytta er åpen hver torsdag fra kl. 18 til kl. 20, og på søndagene fra kl. 10 til kl. 15
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tistedalen FL
12 med på vårens siste Nærtur!
18.06.2026
HYGGELIG TUR I VENÅSMARKA
10.06.2026
Rulleskitreningen er i gang!
08.06.2026