Ertetrimmen med sommeravslutning i kveld
Postet av Tistedalen FL den 15. jun 2022

Dette bilder er hentet fra 2019, som var den siste sesongen før pandemien slo til.
I kveld, torsdag16. juni, var det sommeravslutning på Ertetrimmen i Tistedalen skianlegg. Blant de 35 startende i kveldens trim var det tre stk som ble premiert med hvert sitt gavekort på kr. 300. Det ble servert pølser og saft til alle deltakerne og stemningen var god i det fine sommerværet. Det har ikke vært den helt store oppslutningen denne våren, men man må ha lov til å håpe på en bedre høstsesong. Totalt har det på vårens åtte trimmer blitt registrert 61 forskjellige personer, i alle aldre!
Oppstart etter ferien er 18. august, så fortsetter det hver torsdag fram til avslutningen 29. september! På avslutningskvelden i september blir det trukket ut premier til deltakere og det blir servert pølser med tilbehør.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tistedalen FL
12 med på vårens siste Nærtur!
18.06.2026
HYGGELIG TUR I VENÅSMARKA
10.06.2026
Rulleskitreningen er i gang!
08.06.2026