Fin tur i Høiåsmarka i dag, søndag 5. september
Postet av Tistedalen FL den 5. sep 2021

På Kom deg ut dagen arrangerte turgruppa tur i Høiåsmarka . Vi gikk fra Fjell parkering, forbi Holmen gård og blåmerka sti til Blytjern . Etter en kort pause gikk vi opp til Høiås, hvor vi spiste matpakka. Deretter gikk vi Gulløypa , forbi Tobarntjern til Ekelimoen, og lysløypa til Fjell parkering.
Ni turdeltagerne og turleder var fornøyd med en fin turdag i pent terreng.
Turleder var Sissel Huseby.


Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Tistedalen FL
12 med på vårens siste Nærtur!
18.06.2026
HYGGELIG TUR I VENÅSMARKA
10.06.2026
Rulleskitreningen er i gang!
08.06.2026